Întrebări frecvente

Cum creez cont?
Pentru a crea un cont nou trebuie să accesați tikki.ro "Contul meu > Înregistrare".

Cum plasez o comandă?
Comenzile se pot face on-line pe magazinul nostru sau pe email la adresa info@tikki.ro.
Verba volant, scripta manent - din dorința de a elimina erorile de comunicare nu preluăm comenzi telefonic.

Pot comanda fără să am cont?
Da, se poate comanda fără să aveți un cont pe tikki.ro.
În momentul în care finalizați o comandă fără să fiți logați, se va crea un cont cu datele introduse de dumneavoastră.
Atenție! Contul nou este creat fără parolă! Setarea unei parole e opțională însă dacă alegeți sa nu o setați, următoarea logare se va face doar pe baza adresei de email. Parola poate fi setată / modificată din "Contul meu > Modifică parola"

Cum plătesc?
Modalitatea de plată e aleasă la plasare comenzii:
- plata cu cardul, la plasarea comenzii
- plata ramburs, la primirea coletului
- transfer bancar
Pentru comenzile en-gros, plata se face în avans prin transfer bancar.

Cu ce se poate face livrarea?
Pentru comenzile din țară:
- prin curier, în rețeaua Urgent-Cargus.
- prin Posta Română, pentru localitățile din afara rețelei Urgent-Cargus
- prin curier, cu costuri adiționale, în afara rețelei Urgent-Cargus
Pentru comenzile din afara României
- prin GLS
- prin Poșta Română

Livrarea - cât costă și cât durează?
Calculul transportului se face automat pe site, în funcție de destinație și de greutatea coletului.
Pentru România, comenzile sub 250 de Lei, costul transportului e de 10 Lei.
Comenzile ce depășesc 250 de Lei se livrează gratuit în România.
Comenzile de peste 1000 se livrează gratuit în afara României.

Cum schimb sau returnez un produs?
Pentru retururi sau schimburi vă recomandăm să folosiți Formularul de Retur dar nu înainte de a citi Politica de Retur.
Dacă aveți alte întrebări despre procedura de retur, vă rugăm să ne scrieți pe adresa retur@tikki.ro

Cât timp am la dispoziție pentru a returna / schimba un produs?
Conform legii, durata este de 14 zile calendaristice, din ziua în care dumneavoastră sau o terță persoană a intrat în posesia produselor.
În afara dreptului legal de 14 zile recunoscut consumatorilor, acceptăm retururi în termen de maxim 30 de zile de la data cumpărării însă în condițiile stabilite în Politica de Retur.

Cum și în cât timp se returnează banii pentru produsele returnate?
Returul se face prin transfer bancar, în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționării produselor. Pentru detalii vă recomandăm să citiți Politica de Retur.
În mod normal returnăm contravaloarea în cca 1-2 zile lucrătoare de la data recepționării produselor, prin transfer bancar, în contul precizat în Formularul de Retur de pe site-ul nostru.

Cum procedez atunci când produsul / mărimea e indisponibil(ă)?
Atunci când modelul și mărimea produsului dorit nu este pe site, veți vedea mesajul "stoc epuizat", situație în care puteți să vă înregistrați adresa de email la care veți fi notificat la reapariția produsului în stoc.

Cum schimb adresa de livrare?
La finalizarea comenzii aveți posibilitatea să alegeți sau să adăugați o adresă de livrare diferită de cea de facturare.

Cum anulez o comandă?
Dacă nu s-a început procesarea comenzii dumneavoastră, o puteți anula on-line accesând "Contul meu > Istoric comenzi". Butonul de anulare a comenzii devine indisponibil după ce comanda intră în procesare.
Anularea unei comenzi aflate în procesare se poate face telefonic la numărul afișat la "Despre Tikki > Contact".

Ce încălțăminte să aleg pentru primii pași?
Linkul "Ce încălțăminte să aleg" respectiv "Alege încălțăminte", duce la un tabel comparativ al produselor noastre. Tabelul este precedat de un mic ghid ce descrie vârstele pentru care sunt recomandate produsele noastre

Care sunt diferențele dintre categoriile de produse?
Dacă ați consultat ghidul ce precede tabelul comparativ de la "Ce încălțăminte să aleg" respectiv "Alege încălțăminte", și în continuare doriți mai multe amănunte, atunci vă recomandăm să accesați descrierea detaliată a fiecărui produs.

Cum îmi aleg mărimea potrivită?
Pentru a determina corect mărimea piciorușului vă recomandăm să consultați secțiunea "Ghid mărimi".

Se pot personaliza papuceii? Daca "DA", in ce condiții?
Da, cu costuri adiționale între 20% și 40% în funcție de complexitatea modificărilor cerute. Plata se face în avans, iar comanda se execută în 5 zile lucrătoare. Atenție! Produsele personalizate nu se pot returna! Vă rugăm să aveți atenție mare la stabilirea mărimii dorite.

Cum îmi întrețin Tikkișorii?
Secțiunea "Întreținere" descrie modul corect de curățare a produselor Tikki.

Ce materiale folosim?
Ne mândrim cu calitatea materialelor ce intră în componența încălțămintei Tikki, de aceea secțiunea "Materiale" le prezintă pe fiecare în parte.

Cum primesc reducere "de cantitate"?
Pentru comenzi mai mari, prețul se negociază în funcție de cantitate. Pentru detalii vă rugăm să ne contactați pe info@tikki.ro
Reducerile de cantitate nu se cumulează cu alte eventuale reduceri.

  Produsul a fost adăugat în coș