Your product has been added on cart !
Coșul pentru cumpărături este gol !

Termeni şi condiţii

1. Domeniu de aplicare

Prezentul document reglementează termenii și condițiile aplicabile în cazul utilizării acestui site și cumpărării de produse prin intermediul acestui site.

Prin utilizarea site-ului sau plasarea unei comenzi vă asumați obligații în temeiul acestor termeni și condiții, pe care le acceptați. Ne rezervăm dreptul de a modifica conținutul acestor termeni și condiții, printr-o simplă postare pe site, fără notificarea prealabilă a utilizatorilor astfel încât se recomandă citirea cu regularitate a acestora. Termenii și condițiile ce se vor aplica vor fi cei în vigoare în momentul utilizării site-ului, respectiv cei în vigoare în momentul încheierii contractului.

În cazul în care nu acceptați termenii și condițiile prezentate, vă rugăm să nu mai utilizați acest site.


2. Datele societății vânzătoare

Vânzarea produselor de încălțăminte prin intermediul site-ului oficial www.tikki.ro, se realizează sub marca Tikki Shoes, înregistrată la OSIM sub nr. 120398/2012, atât pe întreg teritoriul României, cât și internațional, de către subscrisa SC MINI MONDO S.R.L., cu sediul în Str. Ion Monoran Nr.8, Timișoara, Timiș, înscrisă în Registrul Comerțului sub numărul J35/4354/2007, având CIF RO22810326, email: info@tikki.ro, tel. +40.736.618.108, și cu punct de lucru în Timișoara, Splaiul Tudor Vladimirescu, nr 32, 300185.


3. Plasarea unei comenzi și încheierea contractului

Pentru a plasa o comandă trebuie să urmați acești pași:
Pasul 1: autentificarea prin folosirea adresei de email și a parolei personale; în cazul în care sunteți utilizator nou și nu aveți cont pe site, vă rugăm să vă înregistrați prin completarea câmpurilor corespunzătoare din formular;
Pasul 2: adăugarea produselor în coșul de cumpărături după ce a fost selectată mărimea corespunzătoare utilizând ghidul de mărimi disponibil pe site; puteți continua cumpărăturile sau puteți plasa comanda;
Pasul 3: alegeți o metodă de livrare
Pasul 4: alegeți o metodă de plată
Pasul 5: exprimarea consimțământului dvs. asupra termenilor și condițiilor site-ului; lipsa consimțământului echivalează cu refuzul dvs. de a încheia contractul de vânzare -cumpărare, comanda neputând fi finalizată;
Pasul 6: confirmați/finalizați comanda

Prin plasarea unei comenzi declarați că toate informațiile și datele pe care ni le-ați furnizat sunt corecte și exacte și sunteți de acord să folosim aceste date pentru a vă contacta, în ipoteza în care este necesar.

Vârsta minimă pentru efectuarea unei comenzi în magazinul nostru online este de 18 ani.

După plasarea comenzii veți primi un email de la noi, care confirmă recepția comenzii dvs. și care detaliază comanda. Acest email nu semnifică acceptarea comenzii dvs., ci are rolul de a vă informa că noi am primit comanda dvs.

Toate comenzile depind de disponibilitatea produselor. Dacă produsele nu se mai află în stoc, sau dacă produsele din stoc prezintă lipsuri de conformitate încât nu pot fi livrate, respectiv dacă apar motive independente de noi (dificultăți de aprovizionare, etc.) care împiedică livrarea, vă vom informa cu privire la produsele înlocuitoare, egale ca valoare, pe care le puteți comanda. Dacă nu optați pentru produsele înlocuitoare, ne rezervăm dreptul de a nu onora comanda inițială, și de a vă restitui fără întârziere sumele deja achitate.

Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi, care se face printr-un email ulterior de confirmare/validare a comenzii, care va conține un sumar al comenzii, factura și AWB-ul coletului dvs. Contractul de vânzare se consideră încheiat atunci când vă confirmăm acceptarea comenzii, prin expedierea celui de-al doilea email. O comandă neconfirmată nu constituie contract.

Obiectul contractului îl reprezintă numai produsele menționate în emailul ce confirmă comanda și expedierea produsului. Nu avem obligația de a livra alte produse ce făceau parte din comanda dvs. inițială, cât timp acestea nu au fost confirmate. În situația în care comanda dvs. cuprindea mai multe produse, iar unele dintre ele nu au fost confirmate, însă între timp au devenit disponibile în stoc, fiind în măsură să vi le livrăm, vă vom trimite un email separat pentru a vă exprima opțiunea de reconfirmare a comenzii sau de anulare a acesteia.

Contractul încheiat în magazinul online este un contract scris, datele comenzii dvs. fiind stocate de către noi și disponibile dvs. prin accesarea contului de utilizator.

Puteți anula comanda în perioada dintre data plasării comenzii și data confirmării acesteia de către noi, prin transmiterea unei solicitări scrise la adresa de e-mail info@tikki.ro în care veți menționa numărul comenzii pentru care se solicită anularea totală sau parțială. În caz de anulare parțială se vor indica produsele și cantitățile anulate. După confirmarea comenzii, aceasta nu mai poate fi anulată de către dvs.

Ne rezervăm dreptul de a anula comanda atunci când datele furnizate de către dvs. sunt incorecte sau incomplete, sau când comanda este neserioasă, precum și în caz de forță majoră, caz forțuit, sau orice evenimente independente de voința noastră, fără a ne putea fi antrenată răspunderea pentru prejudiciile cauzate cu excepția restituirii contravalorii produselor în cazul în care acestea au fost deja achitate.


4. Produsele prezentate și prețul

Deși depunem toate eforturile posibile pentru a afișa corect toate caracteristicile produselor noastre, inclusiv compoziția și culorile, produsele comandate pot prezenta mici diferențe de culoare față de cele din imaginile de pe site, care au caracter informativ și care depind de sistemul dumneavoastră informatic. Nu ne asumăm răspunderea pentru micile diferențe de culoare.

Ne rezervăm dreptul de elimina orice produs de pe acest site în orice moment, de a modifica prețul produselor disponibile pe site/sau a serviciilor disponibile pe site și de a modifica sau elimina orice material sau conținut de pe acest site, fără nicio altă înștiințare. Nicio schimbare de preț nu va afecta o comandă deja confirmată de noi.

Prețul de achiziție al produselor și serviciilor este cel din momentul confirmării comenzii.

În cazul în care descoperim o eroare de preț la produsele din comanda plasată de dvs., sau în cazul în care unele caracteristici ale produsului (descriere, etc.) au fost greșit afișate și comanda nu a fost confirmată, Tikki Shoes vă va anunța în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dându-vă posibilitatea să reconfirmați comanda la prețul corect/conform noilor caracteristici ale produsului, sau să o anulați.

Prețurile afișate pe site-ul nostru sunt exprimate în lei, includ cota de TVA de 19% prevăzută de art. 291 din L. nr. 227/2015 privind Codul fiscal, dar nu includ costurile de livrare care se vor adăuga la suma totală datorată.

La comenzile internaționale vă rugăm să luați legătura cu banca dvs. pentru a vă informa cu privire la comisioanele bancare percepute pentru o astfel de tranzacție, întrucât acestea cad în sarcina dvs.

Factura aferentă produselor comandate vă va fi transmisă în format electronic, și o veți putea lista/salva/arhiva accesând contul dvs. de pe site. În acest mod, veți avea în orice moment, o evidență a tuturor facturilor emise de noi aferente comenzilor din cont. La solicitarea dvs., factura vă poate fi comunicată și prin poșta electronică, la adresa de email menționată în contul dvs. de pe site. Pentru corecta emitere a facturii, aveți obligația de a vă actualiza, atunci când este cazul, datele personale din contul dvs. Prin trimiterea comenzii, vă exprimați consimțământul să vă fie comunicate facturile în format electronic, prin adăugarea acestora în contul dvs, sau la adresa dvs. de email.


5. Modalitățile de plată

Puteți efectua plata comenzii dvs. în următoarele modalități:

1. Prin card bancar prin intermediul procesatorului de plăţi Mobilpay (cardurile acceptate sunt Mastercard, Visa, VisaElectron, Maestro). Pentru a plăti cu cardul trebuie doar să bifaţi opţiunea corespunzătoare la finalizarea comenzii si veţi fi direcţionat către platforma mobilpay.ro pentru asigurarea securității tranzacțiilor. Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
În cazul în care cadrul este asociat unui cont deschis într-o altă monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului.

2. Plata în numerar la livrare pentru comenzi livrate în România, cunoscută și ca plată ramburs. Plata se va efectua direct curierului la predarea coletului. Plata se face în lei, în limita maximă a 5.000 lei pentru persoanele juridice și a 10.000 lei pentru persoanele fizice, aceasta reprezentând valoarea comenzii cu TVA. În eventualitatea în care optați pentru această modalitate de plată în numerar, nu puteți plasa o comandă care excede acestor valori limită.


6. Modalitatea de livrare și termenul de livrare

Tikki Shoes vă livrează produsele comandate atât pe întreg teritoriul României, cât şi internaţional, la adresa cu care v-aţi înregistrat pe site-ul nostru, sau la adresa alternativă specificată în procesul de finalizare a comenzii.

Livrarea este de asemenea gratuită pentru comenzile online cu valoare peste 259 RON, pentru toate localitățile din România din rețeaua firmei de curierat.

Pentru comenzi sub 259 RON, costul de livrare este 10 RON pentru localităţile din rețeaua firmei de curierat, indiferent de modalitatea de plată - ramburs sau plată on-line.

Calculul transportului se face automat pe site în funcție de destinație și de greutatea coletului, iar plata se efectuează în avans prin card sau PayPal. Livrarea se efectuează prin firma de curierat, la adresa de livrare menționată în contul dvs. de pe site, sau la o adresă distinctă, indicată în procesul de finalizare a comenzii.
Aceste costuri de livrare vor fi indicate expres în timpul procesului de finalizare a comenzii.

În ceea ce privește termenul de procesare a comenzilor (ce nu include și timpul de livrare efectivă), acesta este de 2-4 zile lucrătoare pentru comenzile simple, respectiv de 2-6 zile lucrătoare pentru comenzile mari (de grup). Termenul curge de la data când vă confirmăm comanda prin email, cu condiția să fie confirmată plata atunci când aceasta se face în avans.

Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, vă aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea întârzia din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră (de ex. sărbători legale, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de noi, zona de livrare, un număr subit de comenzi mult peste capacitatea noastră de procesare), dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmării comenzii de către noi. În cazul în care termenul de livrare depăşeşte 30 de zile, puteţi anula comanda.

În momentul în care coletul se predă firmei de curierat veți fi notificat prin email. Livrările se efectuează în zilele lucrătoare, de luni până vineri.

Toate riscurile legate de produse, inclusiv pierderea sau deteriorarea produselor, vă vor reveni dvs. din momentul livrării, atunci când dvs., sau un terț desemnat de dvs. intră în posesia fizică asupra bunurilor, prin semnarea documentelor de transport.


7. Politica de Retur

 

Dreptul legal de retragere al consumatorului și formularul de retragere tipizat

În cazul în care încheiați acest contract în calitate de consumator, beneficiați de o perioadă de 14 zile pentru a vă retrage din contract, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere, și fără a suporta alte costuri, în afara celor prevăzute de lege, menționate mai jos la rubrica intitulată „efectele retragerii". Perioada de retragere expiră în termen de 14 zile din ziua în care dvs., în calitate de consumator, sau un terț desemnat de dvs., ați/a intrat în posesia fizica a produselor. În cazul în care dvs., în calitate de consumator, comandați printr-o singură comandă produse multiple, care vor fi livrate separat, perioada de retragere expiră în 14 zile de la data când dvs., sau un terț indicat de dvs., intrați/intră în posesia fizică a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, puteți folosi modelul tipizat al formularul de retragere disponibil on-line pe site-ul nostru sub denumirea „formular de retur", printr-un click aici, sau puteți face orice altă declarație neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract, pe care vă rugăm să o expediați pe adresa noastră de email info@tikki.ro, sau prin scrisoare recomandată transmisă la sediul nostru înainte de expirarea termenului de 14 zile. Vă vom transmite, fără întârziere, prin email confirmarea de primire a formularului de retragere.

 

Efectele retragerii consumatorului din contract

Dacă vă retrageți din contract, vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată, inclusiv costul livrării, atunci când sunt returnate toate bunurile din comanda respectivă (cu excepția costurilor suplimentare în cazul în care ați ales un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi), fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați de decizia de retragere din contract a consumatorului. Vom rambursa sumele menţionate prin tranfer bancar, cu excepţia cazului în care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată; nu veți suporta niciun comision în urma rambursării.

În cazul retragerii din contract, înainte ca bunurile ce fac obiectul contractului să fie livrate, rambursarea se va face în cel mult 20 zile de la data notificării retragerii din contract de către consumator atât timp cât consumatorul a optat pentru livrarea cu firma de curierat rapid. În cazul în care, pentru a intra în posesia bunurilor ce fac obiectul contractului, consumatorul a optat pentru livrarea cu Poșta Română, rambursarea se va face în cel mult 40 de zile.

Putem amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării, sau până la momentul primirii unei dovezi de expediere a produselor, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Aveți obligația de a trimite înapoi produsele prin curier la punctul nostru de lucru situat in Timișoara, Splaiul Tudor Vladimirescu, nr 32, 300185, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia de retragere din contract.

Vă informăm că în cazul în care produsele returnate prezintă urme vizibile de purtare/uzură, sunt deteriorate, nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate, sa ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce vă va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Dvs., în calitate de consumator, sunteți responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Dacă este posibil, produsul va fi returnat în ambalajul original, însoțit de etichete.

DPD Curier - transportul este gratuit. Vă rugăm completați formularul de retur de pe site-ul nostru, precizând adresa de ridicare, data si ora la care sa vina  agentul  DPD. Puteți opta pentru orice altă firmă de curierat, caz în care taxele de transport vor fi în sarcina dvs. Nu primim colete returnate cu plata ramburs.

Produsul poate fi returnat DOAR cu ambalajul original intact (fără AWB lipit pe cutie) întrucât acestea vor fi reutilizate. În cazul în care ambalajul original al produsului are AWB-ul sau alte documente lipite pe cutie, costul acestuia va fi reținut din valoarea totală a produsului comandat.

Dreptul contractual de retragere

În afara dreptului legal de retragere de 14 zile recunoscut consumatorilor, vă acordăm un termen de 15 de zile de la data livrării bunurilor pentru returnarea produselor. În cazul în care returnați produsul în termenul contractual de 15 de zile de la livrare, dar după ce a expirat termenul legal de 14 zile de retragere din contract, vă vom rambursa doar contravaloarea produsului. Veți fi responsabil pentru costurile legate de returnarea produselor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere vă rugăm să folosiți Formularul de retur on-line disponibil pe site-ul nostru, sau orice altă declarație neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract, pe emailul info@tikki.ro, sau la sediul societății.

Produsele vor trebui predate nouă în cel mult 30 de zile de la data livrării, prin intermediul DPD Courier, la punctul nostru de lucru din Timișoara, Splaiul Tudor Vladimirescu, nr 32. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit după deschidere, dacă nu este în aceeași condiție în care a fost livrat, sau dacă este deteriorat. Returnarea contravalorii produsului ajuns la punctul nostru de lucru se face în termen de cel mult 14 zile calendaristice prin transfer bancar în contul indicat de dvs. în formularul de retragere/retur.

 

Procedura de retur atunci când se exercită dreptul contractual de retragere

Magazinul nostru deține un "Formular de retur" ce permite returnarea contravalorii produselor.

Atenție!
Expedierea produselor trebuie făcută pe adresa punctului de lucru, adresă ce o găsiți pe site la secțiunea "Contact" și NU pe adresa sediului social de pe factură.

 

Opțiunea pentru expediere este:

DPD Curier - transportul este gratuit. Vă rugăm completați formularul de retur de pe site-ul nostru, precizând adresa de ridicare, data si ora la care sa vina  agentul  DPD.  Adresa de livrare este SC MINI MONDO SRL, Str. Splaiul Tudor Vladimirescu, nr 32, 300185, Timișoara, România.

Atenție!
Nu trebuie să plătiți nimic curierului atunci când trimiteți către noi cu "Plata la destinatar".

Plata coletului nu se poate face ramburs întrucât produsele trebuie verificate. Coletele cu plata ramburs se vor întoarce la destinatar și cheltuielile de transport vor fi în sarcina dvs. Astfel, vă rugăm, atunci când trimiteți coletul, să completați exclusiv "plata la destinatar", NU "plata ramburs", "schimb" sau "retur".

Important!
Produsele returnate trebuie să fie în stare nouă, fără semne de uzură, însoțite de o copie a facturii și de ambalajul original. Împachetarea acestora trebuie să nu permită deteriorarea pe perioada transportului.


8. Schimbul produselor

Din păcate, din cauza multiplelor probleme și a întârzierilor generate de schimburi, am decis că cel mai simplu și eficient pentru clienți este să se facă retur produselor. Noi vom returna contravaloarea lor când acestea ajung la noi, iar clientul poate plasa o comandă nouă imediat, grăbind astfel sosirea produselor potrivite.

Pentru orice nelămurire cu privire la modalitatea de retur produse, vă stăm la dispoziţie la telefon +40.770.132.039, de luni până vineri între orele 7.30 -16.


9. Limitare de responsabilitate

Valoarea maximă a obligațiilor noastre față de orice cumpărător, persoană fizică sau juridică, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare a unui produs, este egală cu prețul de cumpărare al produsului respectiv, daca s-a efectuat deja plata. În cazul în care cumpărătorul a suportat și costurile de transport, se vor restitui și aceste costuri.


10. Garanția și returnarea produselor defecte

În cazul în care constatați că produsul nu este conform cu contractul în momentul livrării, trebuie să ne contactați imediat pe emailul info@tikki.ro, și să ne furnizați datele despre produs și deteriorările pe care le prezintă.

Pentru produsele vândute societatea acordă o garanție comercială de 30 de zile de la data livrării produsului, pentru deficiențe neimputabile cumpărătorului, cu condiția respectării instrucțiunilor de utilizare și întreținere.

Prezenta garanție comercială nu afectează drepturile consumatorilor acordate prin legislația în vigoare în condițiile Legii nr. 449/2003 republicată privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acesteia, și a Ordonanței Guvernului nr. 21/1992 republicată privind protecția consumatorilor.

Garanția comercială nu acoperă lipsa de conformitate a produsului, neimputabilă consumatorului, existentă la momentul când au fost livrate produsele, pentru care se acordă garanția legală de conformitate.

 

Se consideră că bunurile sunt în conformitate cu contractul dacă acestea:

(i) sunt conforme cu descrierea furnizată de noi și posedă aceleași calități pe care le-am prezentat pe site-ul web sau;

(ii) sunt adecvate scopurilor pentru care bunurile de tipul respectiv sunt utilizate în mod normal;

(iii) prezintă parametrii de calitate și performanță care sunt normali la bunurile de același tip și la care vă puteți aștepta în mod rezonabil.

Garanția legală de conformitate este de 2 ani de la data livrării produselor, conform art. 16 din Legea 449/2003. În această perioadă toate defectele de material sau de fabricație, montaj/asamblare/croire, existente la data livrării produselor la dvs. sunt înlăturate gratuit, excluzând defectele apărute ca urmare a uzurii fizice normale a produselor, sau a nerespectării recomandărilor de utilizare și întreținere. În vederea acordării garanției legale de conformitate, trebuie să ne informați despre lipsa de conformitate a produsului în termen de 2 (două) luni de la data la care ați constatat-o, conform art. 17 din Legea. nr. 449/2003, iar lipsa de conformitate se stabilește de un expert tehnic autorizat, neutru. Lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrare se prezumă că a existat la momentul livrării (cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate-provocată de utilizarea incorectă a produsului sau de uzura normală), ulterior acestui termen consumatorul trebuind să facă dovada existenței lipsei de conformitate.

Durata medie de utilizare a produsului este de 6 luni, cu condiția ca fiecare pereche de încălțăminte achiziționată să fie purtată alternativ cu minim alte 2 perechi de încălțări.

În vederea acordării garanției, vă rugăm să ne transmiteți o sesizare în scris, înainte de împlinirea termenului de garanție, la adresa de email info@tikki.ro, și să ne returnați produsul comandat la magazinul nostru din Timișoara, Splaiul Tudor Vladimirescu, nr 32, prin curier, însoțit de factura care atestă plata.
Modalitățile prin care asigurăm consumatorului garanția comercială sau garanția legală de conformitate sunt întreținerea, repararea, înlocuirea, fără plată, a produsului (atunci când reparația nu este posibilă) sau restituirea contravalorii produsului (dacă nici repararea și nici înlocuirea nu sunt posibile), conform art. 10, 11, 20 din Legea nr. 449/2003.

Perioada de remediere pentru garanția comercială și garanția legală de conformitate se stabilește de comun acord în scris între vânzător și consumator, și nu depășește 30 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului, sau a predat produsul vânzătorului pe baza unui document de predare-primire conform art. 11 alin. 4 din Legea nr. 449/2003.

Garanția/service-ul produsului este asigurată de SC Mini Mondo SRL, cu sediul menționat la secțiunea „contact", la punctul de lucru din Timișoara, Splaiul Tudor Vladimirescu, nr 32.

Perioada necesară reparației produsului (care curge de la momentul când a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate și a fost prezentat produsul la vânzător până la aducerea produsului în stare normală de utilizare) prelungește perioada de garanție rămasă.

În situația în care un produs a fost schimbat din motive de garanție, pentru acest produs începe să curgă un nou termen de garanție de la data preschimbării produsului.

Garanția nu se acordă produselor care s-au defectat datorită:

- utilizării pe trotinete, mașini sau biciclete fără pedale
- uzurii fizice normale/obișnuite a produsului;
- distrugerii accidentale a produsului;
- intervenții, reparații, modificări efectuate de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului;
- decolorarea produsului prin expunere prelungită la diverși factori de mediu (soare sau o altă sursă puternică de căldură, umiditate, ploaie, zăpadă) sau deteriorarea produsului provocată de expunerea la vremea nefavorabilă - apă, noroi, zăpadă;
- deteriorarea produsului cauzată de șocuri mecanice (rupere, agățare, lovire, zgâriere), de animale de companie, rozătoare, etc.
- utilizarea de înălbitori, detergenți, produse pe bază de solvenți pentru curățarea încălțămintei;
- defecte cauzate de utilizarea neadecvată, în mod abuziv, incorectă a produsului; folosirea încălțămintei în altele scopuri decât cele pentru care produsul a fost testat și conceput (spre exemplu, folosirea pentru exterior a încălțămintei proiectată special de interior sau folosirea încălțămintei pentru a practica sporturi);
- garanția nu acoperă folosirea încălțămintei în locuri de joacă cu nisip sau pietriș, tobogane sau în orice alt loc în care activitatea poate duce la distrugerea produsului;
- nu se acordă garanție la uzura anormală pe talpă sau fețe deformate, datorate unui mers cu pas specific (piciorul calcă pe o parte sau se târăște într-o anumită poziție și apare o uzură pronunțată în această parte);

Încălțămintea nu se spală în maşina automată! Datorită ciclului de spălare destul de lung (minim o oră), pielea stă mult prea mult timp în apă - de aceea se scorojeşte când se usucă şi de cele mai multe ori se micşorează. În plus, atunci când vine în contact cu multă apă, creşte riscul să iasă culoarea. Produsele Tikki Shoes realizate din piele se curăță doar cu produse speciale pentru întreținerea pielii.

Atenție!
În cazul produselor confecționate din piele - fără căptușeală (încălțămintea de interior Ziggy, gama Classic și NIDO) - există posibilitatea transferării unei ușoare nuanțe de culoare pe șosete sau tălpi. Acest fenomen este normal, recomandarea noastră fiind purtarea șosetelor închise la culoare, mai ales la copiii călduroși. Aceasta nu reprezintă un defect de fabricație și nu constituie un motiv de reclamație.

Nu constituie defecte de fabricație și nu fac obiectul acordării garanției particularități ale pieilor naturale - mici variații de textură, nervuri, mici diferențe de culoare, semne caracteristice și neregularități. Selectăm numai produse de cea mai înaltă calitate, însă caracteristicile naturale ale pieilor nu pot fi evitate și trebuie să fie acceptate ca făcând parte din aspectul individual al produsului.

În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului repararea produsului sau înlocuirea acestuia, fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată. O măsură reparatorie va fi considerată disproporționată, dacă ea impune vânzătorului costuri care nu sunt rezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

(i) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;

(ii) importanța lipsei de conformitate;

(iii) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie în termenul de 30 zile stabilit mai sus. Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului, dacă lipsa conformității este minoră. Drepturile conferite prin prezentul certificat de garanție nu pot afecta drepturile prevăzute de lege pentru cumpărătorul consumator.

Costurile de retur pentru un produs cu defect de fabricație vor fi suportate de noi.

Certificatul de garanție vă va fi comunicat în format electronic, prin adăugarea acestuia în contul dvs. de pe site, având posibilitatea în orice moment să îl listați/salvați/arhivați accesând contul dvs.. Veți avea în acest mod o evidență a certificatelor de garanție aferente tuturor comenzilor din cont. La solicitarea dvs., certificatul de garanție vă poate fi expediat și prin poșta electronică, la adresa de email menționată în contul dvs. de pe site. Prin trimiterea comenzii, dvs. solicitați și vă exprimați consimțământul să primiți certificatele de garanție, instrucțiunile de utilizare și întreținere a încălțămintei, declarația de conformitate, folosire în format electronic, prin adăugarea acestora în contul dvs.


11. Instrucțiuni de utilizare și întreținere încălțăminte

Produsele Tikki Shoes sunt confecţionate din piele naturală, deci vor fi întreţinute ca şi o încălţăminte normală de piele, cu mici excepţii.

1. Încălțămintea nu se spală în maşina automată! Datorită ciclului de spălare destul de lung (minim o oră), pielea stă mult prea mult timp în apă - de aceea se scorojeşte când se usucă şi de cele mai multe ori se micşorează. În plus, atunci când vine în contact cu multă apă, creşte riscul să iasă culoarea. Produsele Tikki se șterg doar local, manual, cu un produs special pentru întreținerea pielii.

2. Pielea întoarsă (velur) necesită curăţare ocazională, atunci când devine încărcată cu grăsime şi impurităţi. Nu trebuie curăţaţă foarte frecvent, ci doar atunci când observaţi că este murdară, cu un produs dedicat.

3. Pielea de pe faţa botoşeilor/pantofilor de exterior/sandalelor/ghetelor cu blăniță se curăţă doar cu un produs special pentru întreținerea pielii.

4. Uscarea se face lent, exclusiv la temperatura camerei; evitaţi uscarea lângă surse de căldură (calorifer, sobă, ventilator, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură sau prin expunere directă la soare) deoarece pielea devine astfel mult prea tare şi se scorojeşte.

5. Nu se folosesc înălbitori, detergenți, produse pe bază de solvenți pentru curățarea încălțămintei.

6. Încălțările vegane pot fi curățate cu o cârpă umezită sau cu şerveţele umede pentru bebeluşi.

7. Nu se folosesc pe mașini sau biciclete fără pedale.

Depozitați încălțămintea în spații uscate, ferite de umezeală, în cutii aferente pentru a preveni migrarea culorii de la alte materiale.

Evitați agățarea sau călcarea în obiecte metalice ascuțite, pietre, resturi de sticlă, uleiuri, benzine, diluanți. Nu sunt acoperite de garanție defecte apărute ca urmare a imperfecțiunii drumurilor, trotuarelor, pavajelor, sau utilizării încălțămintei pe alte suprafețe dure, abrazive, corozive.

Nu răspundem pentru incidentele provenite din nerespectarea instrucțiunilor menționate mai sus, sau pentru disconfortul provenit din purtarea încălțămintei de mărime nepotrivită sau model/calapod nepotrivit.


12. Politica de confidențialitate

SC MINI MONDO SRL, cu sediul in Str. Ion Monoran Nr.8, Timișoara, Timiș, înscrisă în Registrul Comertului sub numărul J35/4354/2007, având CIF 22810326, email: info@tikki.ro, tel. +40.736.618.108, și cu punct de lucru în Timișoara, Splaiul Tudor Vladimirescu, nr 32, 300185, reprezentat prin administrator dl. Mihanța Adrian, vă respectă viața privată și garantează confidențialitatea datelor clienților.

Societatea colectează, stochează și utilizează datele dvs. cu caracter personal-nume, prenume, adresă email, telefon, adresă de facturare sau livrare- doar în conformitate cu legislația în vigoare, în conformitate cu politica de confidențialitate, politica de utilizare a cookie-urilor, termenii și condițiile, pe care vă rugăm să le analizați pentru a vă asigura că sunteți de acord cu acestea

Prin înregistrarea ca utilizator al site-ului sau prin plasarea unei comenzi, cunoscând prevederile Legii nr. 677/2001 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, a Regulamentului european nr. 679/27.04.2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date aplicabil din 25.05.2018, vă exprimați în mod expres și neechivoc, consimțământul ca datele dvs. cu caracter personal să fie prelucrate și folosite în scopul pentru care au fost cerute: pentru a gestiona înregistrarea dvs. ca utilizator al contului de pe site, pentru a vă oferi acces la diferite servicii disponibile dvs. în calitate de utilizator al contului de pe site,( privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, evidența facturilor și a certificatelor de garanție aferente produselor livrate), pentru stabilirea contactului cu clienții (prin email, telefon, SMS, sau alte forme echivalente de comunicare electronică pentru a va transmite răspunsurile la solicitările dvs., etc.), pentru prelucrarea comenzilor și executarea contractului de vânzare în care dvs. sunteți parte având ca obiect produsele achiziționate de pe site, pentru participarea la concursuri, promoții, transmiterea de comunicări electronice non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbări în site, etc.), transmiterea de oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing privind produsele Tikki Sheos.

Aveți dreptul de a vă retrage în orice moment consimţământul. Retragerea consimţământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimţământului înainte de retragerea acestuia.

Dacă ne furnizați datele personale ale unor terți, sunteți singurul responsabil pentru informarea acestora și obținerea consimțământului lor pentru procesarea datelor personale, în conformitate cu politica de confidențialitate a site-ului și cea privind cookie-urile.

Datele vor fi prelucrate doar atât timp cât acestea sunt necesare îndeplinirii scopurilor pentru care au fost cerute, cu asigurarea unor măsuri corespunzătoare de protejare a acestora, după care se va proceda la distrugerea acestora, atunci când nu mai este necesară păstrarea datelor pentru îndeplinirea unei obligații legale (de ex. păstrarea evidenței contabile pe o perioadă de timp determinată de lege).

În calitate de utilizator/cumpărătorul aveți dreptul de acces la date, dreptul de a cere rectificarea datelor inexacte care vă privesc sau de a solicita ştergerea acestora (drept de intervenție asupra datelor) sau dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul de a vă opune prelucrării (drept de opoziție), dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune o plângere în faţa unei autorităţi de supraveghere, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a vă adresa justiției.

Pentru exercitarea acestor drepturi vă puteți adresa cu o cerere scrisă transmisă pe email la adresa info@tikki.ro, sau la sediul social. Dacă este necesar, vă putem solicita o copie după buletin, paşaport sau un alt document valid care să facă dovada identităţii dvs.
Utilizatorul garantează că datele personale furnizate sunt adevărate și corecte şi se angajează să notifice orice schimbare sau modificare a acestora.

Informațiile solicitate în cazul plăților online intră sub incidența condițiilor de utilizare a procesatorilor de plăți, iar www.tikki.ro nu va solicita și nu va stoca niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastră.
Daca aveți întrebări sau nelămuriri în legătură cu acești termeni de confidențialitate, nu ezitați să ne contactați pe adresa de email info@tikki.ro


13. Frauda

In scopul accesării și utilizării anumitor secțiuni ale website-ului este necesară crearea unui cont personal. Prin prezenta declarați că vă asumați integral responsabilitatea pentru toate și oricare dintre activitățile realizate prin intermediul contului pe care îl deschideți pe website și, în consecință, vă sfătuim să asigurați securitatea parolei contului sau a altor date de acces. În cazul în care securitatea contului pe care îl dețineți este compromisă, trebuie să anunțați imediat administratorul site-ului la adresa de email admin@tikki.ro. Nu suntem responsabili pentru daunele care vă sunt cauzate, sau care sunt cauzate terților de orice fel, prin utilizarea neautorizată a contului.

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului sau de a avea acces neautorizat la acest site web și la baza noastră de date, de a afecta performantele serverului pe care rulează site-ul, va fi considerata o fraudă, urmând să raportăm orice astfel de încălcare autorităților penale competente.

Site-ul nostru conține linkuri către alte site-uri web ale unor terțe persoane/distribuitori, furnizate doar în scop informativ, fără ca noi să avem vreun control asupra conținutului site-ului și a materialelor respective. Nu ne asumăm răspunderea pentru nicio daună ce poate rezulta din utilizarea unor astfel de linkuri.


14. Drepturile de autor și de proprietate intelectuală

Conținutul întregului site - fotografii, imagini, texte, desene, logo-uri, mărci comerciale, elemente de grafică web, software-ul utilizat în site, și alte date- aparțin societății care administrează site-ul, SC Mini Mondo SRL, și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor și de actele normative privind proprietatea intelectuală și industrială, neputând fi reprodus fără acordul expres în scris al societății noastre. Utilizarea oricăror materiale de pe acest site, descărcarea, reproducerea, transmiterea, în alte scopuri decât cel pentru uz personal, non-comercial, este interzisă.

Tikki Shoes este marcă comercială înregistrată la OSIM sub nr. 120398/2012, acordată în temeiul Legii nr. 84/1998 republicată, conferind titularului său SC MINI MONDO SRL un drept exclusiv asupra mărcii.


15. Newsletter

În măsura în care sunteți de acord, Tikki Shoes vă poate trimite informații cu privire la toată gama noastră de produse, la produsele noi, sau vă poate înștiința de ofertele promoționale. Când vă abonați la newsletter-ul Tikki Shoes sunteți de acord cu utilizarea datelor dvs. în scopul de a vă trimite informații privind produsele noastre și ofertele promoționale.


16. Modalitatea de soluționare a reclamațiilor

Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care aveți probleme legate de o comandă sau un contract încheiat cu noi, vă rugăm să
transmiteți un email pe info@tikki.ro, urmând să primiți un răspuns în maxim 3 zile lucrătoare.

În cazul imposibilității de a ajunge la un acord, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Timișoara.

În situația în care încheiați contractul în calitate de consumator, nicio prevedere din această clauză nu vă afectează drepturile legale prevăzute de legislația în vigoare.

Comisia Europeană a creat o platformă online pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor, care poate fi accesată pe https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma SOL nu conține în prezent entități de soluționare pentru anumite sectoare și pentru următoarele țări: România, Spania. Prin urmare, este posibil să nu puteți utiliza acest site pentru a soluționa un litigiu cu un comerciant care are sediul într-una dintre aceste țări.

Legea aplicabilă raporturilor juridice dintre vânzător și cumpărător este legea română în vigoare, toate efectele juridice pe care le produc termenii și condițiile urmând a fi reglementate și interpretate în conformitate cu aceasta. În ipoteza în care orice clauză din acești termeni și condiții va fi anulată, se vor aplica în locul acesteia prevederile legale în vigoare, celelalte clauze din termeni și condiții continuând să producă efecte juridice.

Pentru comenzi plasate în state membre UE, recunoaștem consumatorilor persoane fizice sau grupuri de persoane fizice care acționează în afara sferei profesionale, comerciale, drepturile conferite de Directiva nr. 2011/83/UE din 25.10.2011, așa cum a fost aceasta transpusă în dreptul românesc prin OUG nr. 34/2014.


17. Forță majoră

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

În ipoteza în care aveți întrebări legate de magazinul nostru online vă rugăm să ne sunați la nr. de tel. +40.736.618.108, sau să ne scrieți un email pe adresa info@tikki.ro.

Dacă doriți să formulați o sesizare sau reclamație vă puteți adresa oricând Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, http://www.anpc.gov.ro, email cabinet@anpc.ro., tel. 0219551, sau Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Vest (Timiș), cu sediul în Timișoara, Piața Unirii nr. 3, tel.: 0356/422.001, fax: 0356/422.003, email: crpctimis@anpc.ro, în a cărui rază teritorială ne desfășurăm activitatea.


18. Puncte bonus

Punctele bonus sunt modul nostru de a vă răsplăti fidelitatea. Cu ajutorul lor dorim să îmbunătățim experiența oricărei comenzi realizate pe site-ul Tikki Shoes. Pentru a beneficia de punctele bonus trebuie doar să vă faceți un cont pe Tikki Shoes și, cu ocazia primei comenzi, punctele bonus vor intra în contul dumneavoastră.

Punctele bonus sunt acordate cu ocazia fiecărei comenzi plasate pe site-ul nostru și sunt în valoare de 5% din valoarea produsului achiziționat.
(Un punct bonus echivalează cu 0.05 lei, de exemplu: 100 puncte = 5 lei). Ele se adună în contul dumneavoastră și pot fi folosite, în totalitate sau parțial, sub forma unui voucher de reducere, la cumpărături viitoare.

Punctele bonus devin valide și se pot folosi doar după 30 de zile de la data livrării comenzii aferente. Dacă o comandă este anulată, punctele bonus sunt șterse automat.

Punctele bonus se pot transforma în voucher de reducere, în momentul în care sunteți pregătiți să realizați comanda, prin introducerea numărului de puncte pe care doriți să le transformați în voucher în căsuța „TRANSFORMĂ PUNCTE BONUS ÎN VOUCHER", aferentă contului dumneavoastră .
Numărul voucher-ului va apărea imediat și va trebui apoi să-l introduceți în momentul finalizării comenzii. 

Vă puteți verifica numărul de puncte bonus cu ușurință, prin accesarea contului.

 

Punctele bonus

  • se acordă automat în contul de client
  • se pot folosi pentru a achita comenzi cu contravaloarea egală sau mai mare ca valoarea punctelor
  • sunt acordate și pentru comenzi la realizarea cărora s-au folosit puncte bonus, în cuantumul sumei rămase după folosirea punctelor bonus
  • aferente unei comenzi returnate, vor fi anulate
  • nu pot fi transformate în bani

Valoarea punctelor bonus include TVA.
Tikki Shoes îsi rezervă dreptul de a modifica regulile referitoare la acordarea puntelor bonus sau a oricăror alte modalități de fidelizare a clienților săi, printr-o informare prealabilă pe site-ul Tikki Shoes.
Procesul de acordare a punctelor bonus, detaliat mai sus, are aplicabilitate pentru comenzile realizate începând cu 15 august 2018.
Prin realizarea cumpărăturilor pe site-ul Tikki Shoes, clienții confirmă faptul că au luat cunoștință și se conformează tuturor termenilor si condițiilor prezentate mai sus.


19. Precomenzi

Precomenzile primesc un anumit % reducere, specificat la fiecare promoție în parte.

Precomenzile vor fi livrate în momentul în care produsele intră fizic în stoc. Data aproximativă va fi anunțată în momentul realizării comenzii, în email-ul de confirmare.

Precomenzile se achită la realizarea lor, nu la data livrării. Prețurile de transport sunt aceleași ca în cazul livărilor produselor deja disponibile, la momentul efectuării precomenzii.

Produsele din precomandă nu pot fi incluse în aceeași comandă cu produse deja disponibile în stoc.

Produsele din precomandă nu pot fi schimbate ci doar returnate (asemeni tuturor celorlalte produse), contravaloarea acestora fiindu-vă apoi rambursată. Pentru o mărime diferită va trebui realizată o nouă comandă. Pentru a beneficia de aceeași reducere de preț și la noul produs va trebui ca, în comentariul noii comenzi, să treceți numărul precomenzii.

 

20. Comenzi de grup

Relansăm comenzile de grup! 

Dacă sunteți o gașcă mai mare, acum vă puteți uni pentru a plasa o comandă comună! În plus, în funcție de pragul valoric atins, avem și o serie de reduceri care să vă răsplătească: 

Comandă de minim 2000 lei -- reducere 10%

Comandă de minim 4000 lei -- reducere 20%

*Atenție! Reducerile pentru comenzile de grup se aplică numai pentru cele cu livrare pe teritoriul României.

Cum funcționează? Reducerea se va aplica automat la finalizarea comenzii.

În cazul în care produsele au deja prețul redus, ele vor contribui la atingerea pragurilor de reducere, dar nu vor beneficia de reducerea de grup.

Ex.: dacă printre produsele unei comenzi de 3000 de lei se află produse care beneficiază deja de reduceri, atunci pentru toate produsele din comandă se va aplica discountul de grup de 20%, cu excepția acelor produse care au deja prețul redus.