Livrare

Tikki Shoes vă livrează produsele comandate atât pe întreg teritoriul României, cât şi internaţional, la adresa cu care v-aţi înregistrat pe site-ul nostru, sau la adresa alternativă specificată în procesul de finalizare a comenzii.

Livrarea este de asemenea gratuită pentru comenzile online cu valoare peste 100 RON, pentru toate localitățile din România din rețeaua firmei de curierat.

Pentru comenzi sub 100 RON, costul de livrare este 10 RON pentru localităţile din rețeaua firmei de curierat, indiferent de modalitatea de plată - ramburs sau plată on-line.

Pentru comenzi online a căror valoare depășește 100 EUR, livrarea este gratuită în orice țară din Europa. Pentru comenzi sub 100 EUR, calculul transportului se face automat pe site în funcție de destinație și de greutatea coletului, iar plata se efectuează în avans prin card sau PayPal. Livrarea se efectuează prin firma de curierat, la adresa de livrare menționată în contul dvs. de pe site, sau la o adresă distinctă, indicată în procesul de finalizare a comenzii. 
Aceste costuri de livrare vor fi indicate expres în timpul procesului de finalizare a comenzii.

În ceea ce privește termenul de procesare a comenzilor (ce nu include și timpul de livrare efectivă), acesta este de 2-4 zile lucrătoare pentru comenzile simple, respectiv de 2-6 zile lucrătoare pentru comenzile mari (de grup). Termenul curge de la data când vă confirmăm comanda prin email, cu condiția să fie confirmată plata atunci când aceasta se face în avans.

Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, vă aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea întârzia din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră (de ex. sărbători legale, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de noi, zona de livrare, un număr subit de comenzi mult peste capacitatea noastră de procesare), dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmării comenzii de către noi. În cazul în care termenul de livrare depăşeşte 30 de zile, puteţi anula comanda.

În momentul în care coletul se predă firmei de curierat veți fi notificat prin email. Livrările se efectuează în zilele lucrătoare, de luni până vineri.

Toate riscurile legate de produse, inclusiv pierderea sau deteriorarea produselor, vă vor reveni dvs. din momentul livrării, atunci când dvs., sau un terț desemnat de dvs. intră în posesia fizică asupra bunurilor, prin semnarea documentelor de transport.

 

  Produsul a fost adăugat în coș