Dragi clienți, momentan punctele bonus nu se pot folosi până la rectificarea unor erori/ Dear customers, for the moment the bonus points cannot be used because of an error.

Livrare

În România, pentru toate comenzile a căror valoare depășește 300 lei, transportul este gratuit.

Tikki Shoes vă livrează produsele comandate atât pe întreg teritoriul României, cât şi internaţional, la adresa cu care v-aţi înregistrat pe site-ul nostru, sau la adresa alternativă specificată în procesul de finalizare a comenzii.

Livrarea este gratuită în Timișoara pentru orice comandă, iar pentru comenzile online cu valoare peste 300 RON, pentru toate localitățile din România din rețeaua curierului GLS.

Pentru comenzi sub 300 RON, costul de livrare este 10 RON pentru localităţile din rețeaua curierului GLS, indiferent de modalitatea de plată - ramburs, transfer bancar sau plată on-line.
Pentru localităţile în afara reţelei curierului livrarea se face prin Poșta Română.

Pentru comezi online a căror valoare depășește 1000 RON, livrarea este gratuită în orice țară din UE. Pentru comenzi sub 1000 RON, calculul transportului se face automat pe site în funcție de destinație și de greutatea coletului, iar plata se efectuează în avans prin card sau transfer bancar. Livrarea se efectuează prin Poşta Română sau GLS Curier, la adreasa de livrare menționată în contul dvs. de pe site, sau la o adresă distinctă, indicată în procesul de finalizare a comenzii.
Aceste costuri de livrare vor fi indicate expres în timpul procesului de finalizare a comenzii.

În ceea ce privește termenul de procesare a comenzilor (care nu include și livrarea efectivă a coletelor), acesta este de 2-4 zile lucrătoare pentru comenzile simple, respectiv de 2-6 zile lucrătoare pentru comenzile mari (de grup). Termenul curge de la data când vă confirmăm comanda prin email, cu condiția să fie confirmată plata atunci când aceasta se face în avans.

Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, va aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea întârzia din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră (de ex. sărbători legale, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de noi, zona de livrare), dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmării comenzii de noi. În cazul în care termenul de livrare depăşeşte 30 de zile, puteţi anula comanda.

În momentul în care coletul se predă firmei de curierat veți fi notificat prin email. Livrările se efectuează în zilele lucrătoare, de luni până vineri.

Toate riscurile legate de produse, inclusiv pierderea sau deteriorarea produselor, vă vor reveni dvs. din momentul livrării, atunci când dvs., sau un terț desemnat de dvs. intră în posesia fizică asupra bunurilor, prin semnarea documentelor de transport.

  Produsul a fost adăugat în coș